اجدد بوستات فيس بوك 2014 شاهد احدث بوستات للفيس بوك

السلام عليكم زوار واعضاء خد فكرة ^_^
اليوم نقدم لكم موضوع شامل اجدد بوستات للفيس بوك 2014 اتمنى ان يعجبكم
اليكم الموضوع

متعيطيش .... مـش قـولـتـلـك مـتـودنـيـش
كان قلبي حاسـس .... كـان نفسي اعيـش
متعيطيش
انــا مــش لــوحــــدي ... مــتــخــفــيـــش
معـايــا صـــاحـبــي ... الــي
مـسـبـنـيــش
متعيطيش
بـــــس كــــمــــــــان .... مـتـنـســنـيــش
وجــــوه قــلــبـــك ... خـلـيــنــي اعــيــش
متعيطيش
ومتزعليش .... لو حولتي تجيبي حقي ومعرفتيش
متعيطيش
معلش ياما ... لو كنت زعلتك في يوم ومتأسفتلكيش
اياكي ياما .... تفتكري لحظة اني مبحبكيش
كان غصب عني .... انا لو عليا نفسي لحظة .. مفارئكيش
وعلشان خاطري ياما ... متعيطيش

 














لو حاسس بحاجه غريبه فى الصوره دوس لايك وقولنا ايه هيا ؟؟










خدفلوسى وهاتلى ابنى لجل اشوفه عريس

إحنا بتوع الأتوبيس!
============
سيدى فخامة الرئيس . .
إبنى مات فـ الأتوبيس ..
ولا باقى منه أى حاجة
غير شوية كراريس ..
و شنطة فاضية
و ساعة واقفة
و بقعة حمرا ع القميص ..
أمه راحت لما سمعت
إن روحه الطاهرة طلعت
و إن مبقالهاش ونيس ..
هعمل إيه أنا بالفلوس
خد فلوسى وهاتلى إبنى
لجل ما أشوفه عريس ..

هناك تعليق واحد:

  1. http://share2.in/ ده أفصل موقع للبوستات الفيسبوك

    ردحذف